چرا دستگاه تصفيه اب خانگي

طراحي و اجراي پروژه هاي تصفيه آب و فاضلاب ، اتوماسيون و مانيتورينگ صنعتي ، تامين تجهيزات ابزار دقيق و برنامه نويسي PLC

جمعه ۳۱ فروردین ۰۳

چرا دستگاه تصفيه اب خانگي

 

دلايل نياز و استفاده از دستگاه تصفيه آب خانگي 

 

دستگاه تصفيه آب خانگي بدون شك يكي از ضروري ترين و در عين حال سودمندترين كالاهايي است كه مي تواند در منزل شما وجود داشته باشد. اگر هنوز هم نسبت به منافع اين محصول ، به نتيجه نرسيده ايد ، در ذيل چند دليل استفاده از دستگاه تصفيه آب خانگي را ذكر نموده ايم:

 

- آب تصفيه شده توسط دستگاه تصفيه آب خانگي به مراتب گوارا تر و با كيفيت تر از آب لوله كشي بوده و عاري از هرگونه كلر و ماده شيميايي ديگر است.

 

- تصفيه آب خانگي با فيلتر كردن بيش از 2100 نوع آلاينده درست قبل از مصرف آب ، كليه ناخالصي ها و آلاينده هاي محلول در آب ، نظير: نيترات ، سرب ، آرسنيك ، كادميوم و ... را از آب حذف كرده و در نتيجه اين مواد مضر وارد بدن شما و فرزندانتان نمي شود.

 

- نوشيدن آب خالص و گواراي خروجي از دستگاه تصفيه آب خانگي توسط كودكان شما ، باعث بهبود واكنش هاي ذهني و فيزيكي آنها شده و نشاط بيشتري را براي آنها به ارمغان مي آورد.

 

- آب تصفيه شده  ، باعث افزايش رشد موها و طراوت و شادابي آنها شده و از ريزش موها جلوگيري مي كند.

- دستگاه تصفيه آب خانگي، يك كارخانه كوچك و مجهز در منزل شماست كه آب سالم توليد مي كند و هزينه هاي آن به مراتب از تهيه آب معدني كمتر و كيفيت آب توليد شده توسط آن ، از آب معدني بسيار بهتر است.

- با حذف كلر و محصولات فرعي آن از آب شهري با استفاده از تصفيه آب خانگي ، خطر ابتلا به سرطان روده و سرطان مثانه و همچنين خطر ابتلا به انواع بيماري هاي گوارشي تا حد زيادي كاهش ميابد.

- نوشيدن آب سالم و پاكيزه ، خطر ابتلا به بيش از 20 درصد از بيماري ها را به طور كامل از بين برده و منجر به سلامتي بيشتر شما و فرزندانتان مي شود.

 

- دستگاه تصفيه آب خانگي علاوه بر تامين آب آشاميدني ، آب پاكيزه و سالم براي پخت و پز را نيز تامين مي كند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد